BÄMBÄM

Jag är inte så inne på det här med att blogga och har tagit mig en fråga som är att varför gör jag det? Jo, för att jag har något att göra i mitt tråkiga, men samtidigt, vem är intresserad av något sånt? Haha, mitt tråkiga vardagsliv som går ut på att sova och gå i skola, varke dag i mitt liv ser likadan ut, bortsätt från olika prov nu och då.

Jag är iaf påväg hem just nu från Hangö. Jag har haft ett jätte super roligt påsklov. Har lessamt nu ren korv. <3 Nu har jag inte riktigt orkat blogga och allt är så tråkit, vad ska jag göra? Aaarrgg :< Jeah, ngå tråkiga bilder, kram! Emilia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dn dä första bilden e jätte fiin! Du e så vacker :) o det är jätte intressant och läsa om ditt liv!! O ditt liv är nog hundra gånger intressantare än mitt ;)

emilia sa...

haha trolololl tack :) hmm har kanske tänkt sluta, iaf för en stund, får se..

Anonym sa...

nää du får int sluta elr föståss så fåår du nog ;) mn de e intressant o läsa sin blogg! :)

emilia sa...

haha nå jag ska kolla :) tack iaf!