call me maybe

emilia11emilia5IMG_0503IMG_0470
Oj det är visst en tid sen.. hehe. Vi hade i fredags dagsverk och jag städade mitt rum och mina skåp. Vet att mitt rum är litet och hemskt men sorry då, ska dessutom om jag orkar ändra rummet i sommar, men får se. Pojkvännen var här i helgen och vi var in till stan och fotade, chillade och åt gott. Ganska mysigt var det nog vid vattnet och man hade inte ens kallt! Idag var vi då till brändö gymnasium för att göra våra kursval, själv fick jag ihop endast 29, men det fick ganska många andra också. Dessutom skrev jag ett modda prov som gick helt okej men kunde ha gått bättre. Igår spelade jag match och vi vann 2-1 ganskaa på tur. Ha en fin vecka! Nu ska jag läsa på min finska bok och göra läxor. kram! emilia


....alla sjunger på den nu helaa tiden men den får mig på bra humör fastän jag är utråkad...

1 kommentar:

Emilia sa...

oikeesti noi sun ja santun kuvat sielt satamasta tai jostai oli ihan sairaan ihaniaa !! <3