Vad gömmer sig bakom ett tyst skratt?

IMG_9325
Hörde förra veckan Justin Biebers nya låt Boyfriend, inte alls hans stil vad jag tycker, låter mest som Justin Timberlake eller något ditåt. Vet inte vad andra tycker? :D haha. Jag har fått sagt ut något jag aldrigt sagt och är nöjd över saken, men ändå lite rädd hur det blir. Imorgon blir det då samhällslära prov efter två dagars pluggande. Hoppas tiden går snabbt och det blir sommarlov, orkar inte seriöst längre med snön som kommer ner, skolvägen är t.o.m. helt i snö, vaaad är det här?! Mitt liv snurrar kring en massa frågor och jag har ingen aning om vad jag ska göra med dem. Dessutom har vi skoldag till fyra med friidrott och träningar på kvällen. Ha det fint! emilia

1 kommentar:

siiri sa...

ää mite ihanan näköstä pastaaa... ja toi leipä ♥ mm :--) Nii ja vaikka en oo kovin hyvä ruotsissa ni ihme kyllä ymmärrän melkei kaiken mistä kirjotat, jjee! :--D