MIN KÄRA CHRISTA

IMG_0040IMG_0041IMG_0047IMG_0031
Hej! Jag har träffat idag min jätte fina vän Christa. Vi har inte träffats på månader och det är alltid lika skönt och roligt med henne! Jag shoppade åt mig nya converse som jag har dräglat efter i ett år och nu blev de köpta. Okej, jag vet att ala har vita, men om ni bryr er så dränk er haha! :D Dessutom köpta jag en vit skjorta och en mörkblå tröja som blev ihop under 30e, alltså min budjet. Allting är så lyckat. Älskar allt jag köpt, iaf för stunden... Jag har gjort ikväll på mitt biolla häfte för imoron och läst på engelska provet som är nesta vecka, men jag måste läsa i tid pga att jag åker i helgen till Pajulahti på fotbolls läger, blir super! :-) Ha det bra och sköt om er. emilia

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja dränk er min emilia passar bäst i dm <3 :)

Anonym sa...

haha uj viken bild :DD du e riktit fin själv oxo <3

emilia sa...

santtu: hahhaha no nej :D
christa: du e så söt! hihih<3