OPERA, SUBWAY OCH PROV

IMG_0354IMG_0352IMG_0349
Iaf jag tycker sista bilden är super och skrattar ihjäl mig när jag ser mig som ballerina! :D Inte alls min grej... Vi hade inte alls en vanlig skoldag idag. Vi åkte iväg med några andra till Operan och kollade på Puhdistus generalrepetition, ganska coolt men jag blev besviken, hade inte tänkt mig det som det var. Efteråt åkte vi iväg hem med Amanda, Ronja och Eva och metron var sen och stannade i 20min så vi hann bli hungriga och fo istället, utan Ronja, till Hertonäs subway. Efter det var det dags för glass i solen, skönt och det kändes som vår fastän det snöade smått på morgonen. Nu har det varit provläsning och läsande av Puhdistus boken. Ha det bra! emilia

2 kommentarer:

Veronica sa...

ja seriöst älskar at läsa din blog,, alla foton + dina roliga text (: stalkar alltid på face när nästa updaten kommer ;D

emilia sa...

robbie: aww du e så sööt tack så mycket! <3 o din blogg e oxå jätte kiva! ;);)