DAGENS POSITIVA

emiliakarolina
Jag sov väldigt oroligt i natt och var grymt trött när jag vaknade på morgonen. Jag tänkte komma försent till skolan och mitt pisa-prov började redan 8:00 på morgonen. Vanligt börjar jag 9:50 på torsdagar så det var inte så skönt. Det var alltså 3,5h matematik uppgifter och efter maten en data baserad problemlösnings timme för några, men som tur fick de som gjorde dator provet sluta efter det och jag fick fara hem redan 13:15, skööönt! :) Dagen har inte varit den bästa och det är inte fast vid det många tror. Jag var helt nere när jag kom hem men då ser jag att jag fått post, nyaste COSMOPOLITAN och ett paket. Jag hade varit med i en tävling jag vann i för flera månader sedan med min förra blogg och nu kom det, en body butter och body polish från Body Shop med lukt av satsuma. Det gjorde faktiskt min dag! Ikväll blir det iaf provläsning och lämna imellan sina träningar... hehe, men det är ett måste! emilia

4 kommentarer:

hapsu sa...

Det var faktist 3,5 h långt det där Pisa-provet ;D

emilia sa...

haha, jag tog och rättade till det! :)

Emma sa...

ljuvli bild :)) !

emilia sa...

tack emma! :)